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Journal

La Revista Contacto es una publicación académica de la Universidad de Panamá, en línea con acceso abierto y divulgación nacional e internacional en el área de Ciencias Sociales, Humanidades, Derecho y Ciencias Políticas. Es auspiciada por la Vicerrectoría de Investigación y Postgrado y se encuentra adscrita al Instituto de Derechos Humanos, Justicia y Paz. Recibe artículos inéditos en español o inglés indistintamente, siendo revisados en su lengua originaria, a través de un sistema de arbitraje de doble pares ciegos. Tiene una periodicidad cuatrimestral, tres números anuales: enero - abril; mayo - agosto; y septiembre - diciembre.

 
Categoría índice:  Artes y Humanidades   Ciencias sociales - Multidisciplinarias

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Artículos académicos

Financial Detraction and Liquidity System for Micro and Small Enterprises in Juliaca, 2023

38-55 | | Open Access


NIC 2 Inventories y their relationship to profitability in a company in the industrial

72-82 | | Open Access


Integration of Educational Robotics in the bilingual intercultural ambit

83-107 | | Open Access


Approach to the study of Sports Law in Panama

108-125 | | Open Access


Improving English Speaking Fluency in Second Language Learners : A Literature Review

126-135 | | Open Access


Establishment of Historical Databases on Documented Shipwrecks in the Territorial Waters of the Republic of Panama.

136 - 147 | | Open Access


Ecological Marketing as a strategy to promote the culture of recycling among Marketing students of

148 - 159 | | Open Access


The guiding principles of public procurement in the Republic of Panama

160 - 175 | | Open Access


Analysis of Job Order Costing in the Economic Situation of the Textile Sector

187 - 205 | | Open Access


Ensayo

Considerations on the Professional Practice Report in Accounting and Auditing ¿Why should the company review it?

206 - 216 | | Open Access


Social media challenges and solutions as a social media manager

217 - 230 | | Open Access


Existing APPS to Promote Digital Culture in Tourism

231 - 237 | | Open Access